Доброго дня!
Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення та повідомляється таке.
Перше, на що потрібно звернути увагу – це статус інтернет-магазину як продавця. Адже відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець - суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації. Відповідно до законодавства нашої держави у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Ви як споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, маєте право вимагати:
1) безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк;
2) пропорційно зменшити ціну;
3) відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.
Якщо протягом встановленого гарантійного строку Ви виявите істотні недоліки, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджені за необхідності висновком експертизи, то Ви як споживач в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору маєте право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) заміни товару на такий же товар або на аналогічний з числа наявних у продавця (виробника) товарів.
Відповідно до Цивільного кодексу України, якщо ж на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем в межах двох років, а щодо нерухомого майна – в межах трьох років від дня передання товару покупцеві, якщо договором або законом не встановлений більший строк.
Таким чином, у ситуації що склалась ми рекомендуємо:
Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: