ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Доброго дня. В інтернет-магазині купила рулон тюлю. Розмотала половину рулону, виявила руді і чорні плями. Сам тюль відрізняється від фото на сайті: візерунок не якісний і внизу немає мережива. Міняти чи повертати гроші мені відмовляються. На контакт ідуть важко, затягують діалог. Чи маю я законне право на повернення грошей? Або хоча б на інший чистий рулон? Дякую.

Доброго дня!

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення та повідомляється таке.

Перше, на що потрібно звернути увагу – це статус інтернет-магазину як продавця. Адже відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець - суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації. Відповідно до законодавства нашої держави у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Ви як споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, маєте право вимагати:

1) безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк;

2) пропорційно зменшити ціну;

3) відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.

Якщо протягом встановленого гарантійного строку Ви виявите істотні недоліки, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджені за необхідності висновком експертизи, то Ви як споживач в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору маєте право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) заміни товару на такий же товар або на аналогічний з числа наявних у продавця (виробника) товарів.

Відповідно до Цивільного кодексу України, якщо ж на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем в межах двох років, а щодо нерухомого майна – в межах трьох років від дня передання товару покупцеві, якщо договором або законом не встановлений більший строк.

Таким чином, у ситуації що склалась ми рекомендуємо:

  • звернутися в магазин із письмовою заявою про розірвання договору та повернення коштів \ або вимагати заміни товару;
  • при цьому подавати заяву у двох екземплярах: один із яких залишається у магазині, а на другому робиться відмітка про прийняття і віддається Вам;
  • у випадку відмови повертати кошти або обмінювати товар – звертатися до суду за захистом свого порушеного права.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: