ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Доброго дня! Було придбано електрогриль в інтернет-магазині. На наступний день після покупки зламалася деталь (не вибирався ручний режим). Ми звернулися в магазин - там кажуть, що тільки ремонт і чекати 2 тижні. Ми погодилися і чекали рівно 2 тижні. Магазин повернув нам електрогриль без акту про роботи від СЦ. Кажуть - вона робоча, це ви неправильно користувалися. Ми забрали і в той же день те ж саме (тобто дефект не усунений). Повторно здала в ремонт, але дефект не усунули. Що мені робити? Я не хочу забирати зламану техніку. Також писала заяву про перевищення терміну ремонту магазин прийняти відмовився. СЦ не «бачить» брак. Брак там є, я це зняла на телефон. Мені забирати техніку чи ні? Можливо, варто написати претензію в сервісний центр? Якщо так, то яку?

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення та повідомляється таке.

Перше, на що потрібно звернути увагу, - це статус інтернет магазину як продавця. Адже відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець - суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації. Відповідно до законодавства України, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Відповідно до Цивільного Кодексу України якщо на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років, а щодо нерухомого майна - в межах трьох років від дня передання товару покупцеві, якщо договором або законом не встановлений більший строк.

Таким чином, у ситуації що склалась ми рекомендуємо:

  • Звернутися в магазин із письмовою заявою про розірвання договору та повернення коштів \ або заявою про заміну товару.
  • При цьому рекомендуємо подавати заяву у двох екземплярах: один із яких залишається у магазині, а на другому робиться відмітка про прийняття і віддається Вам.
  • У випадку відмови повертати кошти або обмінювати товар ми рекомендуємо звертатися до суду за захистом свого порушеного права.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: