Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.
У разі подання скарги на Вас або медичного працівника щодо вчинення протиправних дій головним завданням є довести виконання всіх необхідних обов'язків, встановлених посадовою інструкцією, локальними актами (статутом) дитячого навчального закладу, а також вимогами Закону України «Про дошкільну освіту», законодавства в сфері охорони здоров'я . Якщо Вами буде доведено, що вчинено всі необхідні дії в ситуації, що склалася, то не буде підстав для притягнення Вас до юридичної відповідальності, зокрема, дисциплінарної.
Відповідно до закону дошкільний навчальний заклад, крім своїх основних обов'язків, створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання і навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки; сприяє збереженню і зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей.
Таким чином, дії медичної сестри щодо неприйняття (як Вами було зазначено) дитини і Ваші дії можна кваліфікувати як заходи запобігання поширенню інфекції серед інших дітей, що є виконанням обов'язків щодо створення безпечних умов перебування дітей в установі, зміцнення здоров'я дітей і т.д. .
Відзначимо, що юридичне значення факт невдоволення матері дитини може мати тільки після подачі скарги, наприклад, керівнику дитячого навчального закладу. Рекомендуємо Вам для запобігання негативним наслідкам обговорити це питання з матір'ю, аргументовано пояснивши свою позицію. Якщо ж таким шляхом вирішити ситуацію не вдасться, рекомендуємо Вам більш детально описати ситуацію, і ми з посиланням на законодавство проконсультуємо Вас щодо подальших дій.
Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: