ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Доброго дня. Купила пральну машинку 13 днів тому. Майстер її встановив. Коли я включила машинку - згорів мотор з першого разу. Був складений акт за результатами експертизи щодо технічного обслуговування. Хочу повернути цю пральну машинку та взяти таку ж, але нову. У магазині відмовили, сказали, що буде ремонт, а прохання про повернення розглянуть протягом 2-х тижнів. Що можна зробити? Адже за законом я маю право отримати нову, а не після ремонту? А мені кажуть, що не можу, так як я нею користувалася.

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Відповідно до цього, продавець запропонував Вам відремонтувати пральну машину.

Однак в цій же статті міститься положення про те, що в разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

В даному випадку Вам необхідно зробити експертизу товару (за власні кошти), яка підтвердить той факт, що недоліки (поломка) виникли з вини виробника. Після отримання такої експертизи Вам необхідно з цієї експертизою звертатися до продавця і вимагати обміну товару на аналогічний.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: