Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.
Проаналізувавши всі документи, які Ви нам надали, ми прийшли до висновку, що Ваші дії, в цій ситуації, є правильними.
Претензія, складена клієнтом, не відповідає фактам, нормам законодавства про захист прав споживачів, положень Договору про надання посередницьких послуг від 20.02.2017 та Агентського угоди між туроператором і турагентом № 461.
Ваша відповідь на претензію клієнта відповідає положенням законодавства і договорів, оскільки претензії повинні направлятися туроператору, а не посереднику.
Якщо турист хоче подати на Вас до суду, перешкодити Ви йому не зможете, однак Ви можете провести з ним і його адвокатом переговори і спробувати знайти мирне вирішення, пояснивши при цьому, що претензію їм потрібно направити туроператору.
Якщо турист не захоче мирно врегулювати питання, Вам слід відправити йому офіційного листа, яке ми можемо для Вас скласти, з детальним роз'ясненням норм законодавства щодо захисту прав споживачів, а також положень договорів.
Попереджувальні заходи можуть складатися тільки в цьому, в інших випадках, Вам потрібно чекати повістки з суду. Якщо турист вирішить подати на Вас до суду, Вам обов'язково прийде повістка з ухвалою суду, де буде вказано час і місце проведення судового засідання, а також додана копія позовної заяви з усіма документами для ознайомлення.
Після ознайомлення з позовною заявою, ми можемо скласти для Вас заперечення на позовну заяву туриста і надати суду всі докази відсутності Вашої вини в пригоді за туристом.
У будь-якому випадку, якщо турист подасть на Вас до суду, шанси на те, що рішення буде на його користь, мінімальні.
Якщо у Вас виникли якісь запитання, ми готові на них відповісти.
Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: