ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Доброго вам дня. У мене склалася така ситуація: купив в інтернет-магазині надувний матрац за 1086 грн. Доставка Новою поштою. Перевіривши якість і відповідність товару, я помітив, що він спускає. Написав у службу підтримки клієнтів магазину, де мені відповіли, що вони нічим не можуть допомогти, так як вони не виробник, а тільки реалізатор. Наскільки я знаю, особа, яка займається реалізацією тієї чи іншої продукції, все одно несе за неї відповідальність. Підкажіть, як захистити свої права?

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення та повідомляється таке.

Перше, на що потрібно звернути увагу, - це статус інтернет-магазину як продавця. Адже відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець - суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації. Відповідно до законодавства України, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Відповідно до Цивільного кодексу України, якщо на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років, а щодо нерухомого майна - в межах трьох років від дня передання товару покупцеві, якщо договором або законом не встановлений більший строк.

Таким чином, у ситуації, що склалась, ми рекомендуємо:

  • Звернутися в магазин із письмовою заявою про розірвання договору та повернення коштів \ або вимагати заміни товару.
  • При цьому рекомендуємо подавати заяву у двох екземплярах: один із яких залишається у магазині, а на другому робиться відмітка про прийняття і віддається Вам.
  • У випадку відмови повертати кошти або обмінювати товар ми рекомендуємо звертатися до суду за захистом свого порушеного права.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: