ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Доброго дня! Купив вчора в торговому центрі парфумовану воду відомого бренду. Продавець запевняв, що це оригінал. Прийшовши додому і порівнявши коробку і запах з дійсно оригіналом, зрозумів, що мене обдурили і продали підробку. Запах трохи відрізняється, коробка, сам флакон і ковпачок мають різні "косяки". Збираюся сьогодні йти туди і вимагати повернути гроші. Припускаю, що продавець може відмовити, тому що парфумерія входить до переліку продукції, яка не підлягає поверненню. Але тут, я вважаю, на обличчя обман покупця і продаж контрафактної продукції. Підкажіть, будь ласка, які дії мені можна зробити якщо продавець відмовиться повертати гроші? І як правильно зробити повернення? До слова, оплачував товар картою через термінал, чек з терміналу мені видали, а касовий чек немає.

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.

Дійсно, парфумована вода відноситься до категорії парфюмерно-косметичних виробів, яка позначена в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Але так як у вас товар неналежної якості, то ці положення до Вас застосовуватися не будуть.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Однак в цій же статті міститься положення про те, що в разі виявлення суттєвої фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

При цьому в пункті 7 цієї статті зазначено, що під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Відносно чека, Ви можете пред'явити той, який у вас є, якщо будуть відмовлятися, то Ви також можете вимагати видати вам чек повторно.

Таким чином, Ви можете зробити обмін на товар цієї ж марки, аналогічної марки або вимагати повернення коштів.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: