ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Для задоволення вимог в частині першій статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" є обов'язковою умовою отримання письмової претензії продавцем не пізніше, ніж протягом 14 днів (встановлений продавцем гарантійний термін)? А якщо претензія відправлена протягом 14 днів (рекомендований лист), але отримана продавцем пізніше?

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.

Є безліч нюансів: який товар (продовольчий або непродовольчий), причина претензії (поломка, дефект з вини виробника, неналежна якість і т. д.).

Як правило, споживач має право пред'явити претензію протягом 14 днів, однак якщо Ви відправили лист поштою, термін доставки не може бути включений до загального гарантійного терміну. Тобто продавець повинен буде його прийняти на розгляд.

Якщо Ви уточните Вашу ситуацію, буде набагато простіше Вам допомогти.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: