ПОТРІБНА ПОРАДА ЮРИСТА?

ЗАМОВТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ В BITLEX

Замовити консультацію

Придбала в магазині сумку, вона виявилася зі знижкою. Належної якості. Так склалися обставини, що вирішила її повернути. Минуло 3 дні з моменту покупки. На що в магазині мені відповіли, що акційний товар поверненню не підлягає. Потім мені сказали, що можуть зробити обмін, але мені важливо як можна більше повернути грошей. Вибравши щось поменше вартістю, почали говорити, що не можуть віддати гроші - треба вибирати майже на всю суму. І взагалі суму можуть віддавати мені 14 днів. Чи можу я вимагати від них повного повернення грошей? І які терміни їх повернення?

Сервісом Bitlex було розглянуто Ваше звернення і повідомляється таке.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач (тобто Ви як покупець) має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Так як в законі немає застережень чи обмежень щодо акційних товарів, то ці ж правила застосовуються до такого роду товарів.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Тобто, якщо на сумці присутні бирки, у Вас є чек, то Ви маєте право на обмін такого товару.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Таким чином, щоб повернути товар і отримати свої кошти, Вам необхідно:

1) Звернутися в магазин з письмовою заявою, в якій вказуєте, що хочете повернути зазначений товар і до заяви прикріпіть копію чека.

2) Рекомендуємо звертатися з двома екземплярами такої заяви, одну віддати в магазині, а на іншій попросити зробити позначку про те, що вони прийняли від Bас таку заяву.

Можливо, Вас зацікавлять такі консультації: